tukvydra Skrevet Oktober 16, 2018 Share Skrevet Oktober 16, 2018 Hei, har fått beskjed om at jeg må bytte dette, da det var for mye slakk til at jeg kunne ta firehjulskontroll. Har dette staget noe annet navn? Jeg finner ingen stag med dette navnet på skruvat, mekonomen osv.. Og hva heter det på engelsk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 16, 2018 Share Skrevet Oktober 16, 2018 Endeledd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tukvydra Skrevet Oktober 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2018 Nei? Dette er altså BAK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossebmw Skrevet Oktober 16, 2018 Share Skrevet Oktober 16, 2018 (endret) ta det med en klype salt, men tror det er del 15. er det ikke det er det vel nr 20 Endret Oktober 16, 2018 av Mossebmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mossebmw Skrevet Oktober 16, 2018 Share Skrevet Oktober 16, 2018 ser nå att det ikke er justering på del 20, justerer spissing på arm nr 15, og camber på selve bærearma og jeg husker riktig tukvydra reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå