BRIO Skrevet Oktober 27, 2018 Share Skrevet Oktober 27, 2018 Er det noen her i bergensområdet som kan hjelpe meg? Det er om innfestning på traversen til styrearm i bakstilingen. Bolten sitter så fast i hylsen på foring at jeg fikk brudd. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 27, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2018 Jeg ber selvfølgeligikke om gratistjeneste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2018 Jeg har funnet ut at sveising av aluminium på traversen er en dårlig løsning og jeg vil heller få byttet den. Da har jeg to spørsmål som kanskje noen her vet svaret på. Er det endringer på traversen mellom LCI og pre LCI eller mellom manuell gir og automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcelg Skrevet Oktober 29, 2018 Share Skrevet Oktober 29, 2018 Tast inn VIN på realoem.com, så finner du det ut med et par raske klikk. Bla frem delen og trykk på delenr. under bildet, så finner du alle bmw'er delen er brukt på. BRIO reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BRIO Skrevet Oktober 29, 2018 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2018 Tusen takk for den. Da vet jeg at jeg kan bruke travers fra alle modeller etter 2004 😃 mcelg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå