Ingenteng Skrevet November 1, 2018 Share Skrevet November 1, 2018 (endret) Hei. Jeg har lagt opp nye høyttalerkabler fra ettermontert forsterker i bagasjerom og frem til koblingsboksen innvendig som går ut til fordørene på begge sider. Er det noen som vet fargekoden på kablene som jeg må koble meg inn på i det orginale ledningsnettet for å få lyd i høytalerne? Bilen har ikke orginal forsterker i bagasjerommet. Endret November 1, 2018 av Ingenteng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 1, 2018 Share Skrevet November 1, 2018 https://www.newtis.info/tisv2/a/en/e39-525d-lim/wiring-functional-info/body/body-electrics/audio-mode-communication-systems/dsp-amplifier/front-speaker/tr3oeWi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet November 1, 2018 Forfatter Share Skrevet November 1, 2018 Mange takk for lynraskt svar. linken du sendte var for bil med dsp system, men via linken klarte jeg å finne riktig koblingsskjema. Jeg har prøvd i flere timer å finne ut av dette og du løste det på 2 sek. Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet November 1, 2018 Share Skrevet November 1, 2018 Ja, så det etterpå, men var ikke fargen den samme fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet November 1, 2018 Forfatter Share Skrevet November 1, 2018 Jo fargen fra forsterker til woofer er den samme som fra spiller og til woofer. Forskjellen er det at med dsp går det 6 kabler fra forsterker og ut i døren, mens når man bare har cd spiller går det bare 2 kabler ut til døren som går til et delefilter i døren, og deler seg til woofer og diskant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå