Bowiitz Skrevet November 6, 2018 Share Skrevet November 6, 2018 Heisann! Lysene på min e46 coupe blinker veldig svakt omtrent hvert 2-3 sekund. Har vært slik på begge typene lykter jeg har hatt. (Uoriginale). Noen som har en ide om hva det kan være? Parklys, nærlys og kjørelys blinker, men ikke noen av lysene i dashbordet eller noen andre plasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet November 6, 2018 Share Skrevet November 6, 2018 Er der DEPO lykter? Sjekket dårlig kontakt til lyktene? Dugger lyktene? Bowiitz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowiitz Skrevet November 6, 2018 Forfatter Share Skrevet November 6, 2018 9 minutter siden, Reef89 skrev: Er der DEPO lykter? Sjekket dårlig kontakt til lyktene? Dugger lyktene? Det første paret var Depo lykter ja, de lyktene jeg har nå vet jeg ikke merke på. Har renset kontaktene med elektrorens og fjernet skitt, men det hjalp ikke. Lyktene dugger ikke heller. Lurer kanskje på om det er dårlig jording. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå