3-serien Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Jeg har installert et nytt system i bilen fra «dvdgpsnav» bakdelen med dette er at jeg da mister org.subbene under setene... så jeg lurer på hvilke signal som blir sendt gjennom ledningene fra spillere til forsterker(disse som en kjøper universalt med to plugger og en signal) er det mulig å hente signal fra en av høytalerene bak å slenge det inn i en mono forsterker til sub? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Hvorfor skal du miste lyden fra subene under sete? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3-serien Skrevet November 11, 2018 Forfatter Share Skrevet November 11, 2018 Denne uniten kan kun sende til di andre høytalerene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Ganske sikker på høytalerene fremme er koblet sammen. har du lyd i dørene skal der også være lyd i subbene. Er hvertfall sånn på E90 med standard anlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapteinh Skrevet November 11, 2018 Share Skrevet November 11, 2018 Om subbene fungerte før du byttet spiller, prøv å lek deg litt med LP/HP og forskjellige HZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3-serien Skrevet November 11, 2018 Forfatter Share Skrevet November 11, 2018 Di jeg snakket med når jeg kjøpte den måtte ha bekreftelse for at det var ok for meg at disse ikke virket etter skifte av system Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3-serien Skrevet November 11, 2018 Forfatter Share Skrevet November 11, 2018 Funnet ut av det. En får tak i «line out converter» som legger opp til RCA koblinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå