brannmester Skrevet November 23, 2018 Share Skrevet November 23, 2018 Noen som kan si om dette er forsterkeren i bilen min? Står at jeg har 676 HiFi system, men prøver å finne ut akkurat hvor forsterkeren ligger? Fant den som bildet viser, når jeg søker på denne på nett er det lite informasjon. Eller er det noe annet æ har funnet, ligger på venstre side rett forran avtakbar luke. Bilen er en 525d 2007 (lci) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 23, 2018 Share Skrevet November 23, 2018 Den ligger på venstre siden av bagasjerommet bak det dekslet som man kan enkelt ta av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet November 24, 2018 Forfatter Share Skrevet November 24, 2018 Har ingenting rett bak dekselet, vedlagt bilde viser den som ligger litt forran dekslet. Brukte win nr til å finne ut at jeg hadde 676 HiFi, og bestillte forsterker plugg and play som heter match up 7bmw. Men den passer ikke. Fant den som bildet viser som heter harman Becker HB Radio Stereo Amplifier med serienummer 1321.749. Så ble litt i stuss om det er forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 Jaja, den henger den på braketten. En liten kvadratisk kar med en stor rektangulær plugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brannmester Skrevet November 24, 2018 Forfatter Share Skrevet November 24, 2018 Takk for hjelpen... Da må æ bytte den nye forsterkeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå