BMW e46 320D 2001 Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 Eg har en BMW e46 320D 2001 model, eg kjørte langs veien i dag så fikk eg plutselig motorstop helt ut av det blå! Batterilyset gikk på akuratt då bilen gikk av, fikk deretter ikke start selv om det var nåkk strøm til så chinne motoren, prøvde og med startkabler men fikk ikke start, noen så har en ide om hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 Batterilyset går på når det ikke er lading, og den forsvinner når motoren stopper. Der kan være svært mange feil, men veldig kjent feil er dieselpumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radical Skrevet November 24, 2018 Share Skrevet November 24, 2018 Det er bare å få tatt en diagnose også ta det derifra. Helt klin umulig å gjette seg frem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joakimaa Skrevet Desember 10, 2018 Share Skrevet Desember 10, 2018 hva var feilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå