Bjørn Stølen Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 Noen som Vett hva som gjør at hverken horn, regnsensor og sminkelys ikke fungerer og airbaglys lyser? Alt skal ha kommet på samme tidspunkt. Når jeg måler acc ledning på radioen har jeg 5volt og 99% sikker på at jeg skal ha 12 volt der? Radio fungerer forsåvidt, men Rekner med at viss volten detter enda mer vil den og slutte og fungere. Mistenker tenningslåsen, er de noen som kan bekrefte eller avkrefte mistanken? bilen starter og går uten problem ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 26, 2018 Share Skrevet November 26, 2018 Sjekk på newtis.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn Stølen Skrevet November 27, 2018 Forfatter Share Skrevet November 27, 2018 Takk for svar, men fant ut av de👍 Var tenningslåsen. skiftet den så trodde jeg alt var vell og bra, men så poppet airbag og dsc lyset opp i dashbordet. Var feilkode på noe signal mellom modulene men de var vist bare og resette styrevinkelsensoren (fikk opp feilkode på den og) så var alt 100%🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå