Pellepedal Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Heisann, Ny som BMW eier og har prøvd å lese meg opp før jeg stiller spørsmålet i håpe om å finne svaret selv, men blir ikke helt sikker. Har BT i bilen men får ikke koblet mot min IPhone 8+. Må det inn ny software i bil for å støtte aktuell Tlf? Uansett så vil vel ikke denne løsningen gi streaming av lyd fra Spotify og andre lyd apper. Så da er spørsmålet hvilke løsning anbefales? Kan godt bruke radio via BT.( må ikke ha egen tuner) Utstyr i bilen er dette: S609A S644A S6FLA Mvh Gisle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Tune2air vil være den enkleste (og billigste) løsningen for lyd via bluetooth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellepedal Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 Ja den har jeg kikket på. Hvilke modell skal jeg ha? Mister jo mulighet til å lade tlf fra USB med mindre det er mulig å koble Tune2air andre steder enn i midtkonsoll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Hvis du ønsker å lade, kan du like gjerne koble telefonen direkte til USB og få samme funksjonalitet (krever Y-kabel). Tune2air kan ikke kobles til andre steder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellepedal Skrevet Desember 12, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2018 Lightning til USB og minijack? Noen som selger dette over disk her hjemme? Tusen takk for info :)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 12, 2018 Share Skrevet Desember 12, 2018 Alle BMW-forhandlere bør ha dette liggende, men det er (var ihvertfall) en ganske kostbar kabelstump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå