JarleWH Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Har fått en feilmelding om fotgjengerskydd. er det noen vet hva det er? er en 2012 520d (f11) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Et tips, bytt språk på idrive til engelsk når man får feilkode. Er mye lettere å søke seg frem da enn ved bruk av svensik eller norsk for den saks skyld. Meeen, i ditt tilfelle mener jeg feilkoden er relatert til den mekanismen som "popper" panseret opp ved påkjørsel av fotgjenger JarleWH reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JarleWH Skrevet Desember 13, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2018 Takk for svar🙂 jeg tok av den gule kontakten når jeg skulle føre frem en kabel forbi der. For så å sette den tilbake. Det var da feil meldingen kom. Må man på BMW verksted for og tilbakestille signalet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-ini95 Skrevet Desember 13, 2018 Share Skrevet Desember 13, 2018 Siden dette går på sikkerhet, så er det nok kun med diagnoseapparat du får sletta feilkoden ja. Det kan BMW forhandlere, uavhengige verksted eller privatpersoner (som på forumet her) fikse JarleWH reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå