Laudyr Skrevet Desember 16, 2018 Share Skrevet Desember 16, 2018 Hei! Eg har ein Bmw 320d e46 touring 2003 modell! Bilen kinner og kinner men starter aldri av seg sjølv! Noken daga kan eg bruke booster for å starte, andre dager må eg har booster og kabla frå ein anna bil for å få start! Det som er rart er at bilen går perfekt når den først starter, og møster ikkje effekt under kjøring heller! Eg har fått feilkodar på alle glødeplugga og denne: 4B90- feil på commonrail! Eg har sjekka alle rele og alle funker! Fødepumpa går som berre da, men noken daga går fødepumpa konstant med tenning på, og andre dagar kutter den som den skal! Ka kan vere problemet? idag når eg tok på tenninga så kan eg og høre bobling i frå tank og fram til motor, trudde desse bilane lufta seg sjølv? virker som om at det ikkje kjem nok trykk i rail, og kanskje den ikkje får diesel? Kan det vere at diselen renner tilbake i tank? Indre lekasje på dysene? syns det er så rart at bilen går perfekt når den starter! Noken som har tips og ideer? Helsing ei frustrert dame😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Desember 16, 2018 Share Skrevet Desember 16, 2018 Les denne tråden her. Jeg hadde samme feilkode, og den ble borte etter bytte av dyser. Høy indrelekkasje, ingen uvanlig feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudyr Skrevet Desember 16, 2018 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2018 23 minutter siden, tennbrikket skrev: Les denne tråden her. Jeg hadde samme feilkode, og den ble borte etter bytte av dyser. Høy indrelekkasje, ingen uvanlig feil. Gjekk bilen din perfekt når du fekk start?Måtte du bytte alle dysene? Og gjorde du det sjølv? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tennbrikket Skrevet Desember 16, 2018 Share Skrevet Desember 16, 2018 7 minutter siden, Laudyr skrev: Gjekk bilen din perfekt når du fekk start?Måtte du bytte alle dysene? Og gjorde du det sjølv? Takk for svar! Den gikk helt fint når jeg fikk start. Jeg fikk alle dysene byttet av verksted, fikk en meget god pris på 4 stykk, så slo til på dem. Man kan måle live verdi i inpa for å få en tålig indikasjon på hvilke dyse som ikke henger med, men man burde måle retur på dem. Sikkert noen verksted rundt omkring som får til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå