Mpower96 Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 Jeg har en BMW som nedre bolt på dynamoen har knekt hode på bolter for feste til løpehjulet. Det jeg lurer på om noen har hatt det samme problemet og hvordan de fikk løs bolten. har prøvd å banke ut bolten med mutteren til dynamoen ut med bolten, men har ikke rørt seg en mm... ser imot å få tips og forslag til å få den ut uten noen store demonteringen.🤔 legger til bilde som dere skjønner hvilken bolt jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 5, 2019 Share Skrevet Januar 5, 2019 Virker å være en greie på M57N2 🤔 Skjedde med min 325d i sommer. Må vel borre eller bruke grisepikk? Er jo fortsatt skrudd inn i gjengene "på andre siden" av bolten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower96 Skrevet Januar 5, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2019 Har brukt grisepigg, men så har jo den selvfølgelig knekt inni hullet til bolten der jeg borra, så er ikke bare bare å bore ut den grisepigg😏 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå