williamsahr Skrevet Januar 16, 2019 Share Skrevet Januar 16, 2019 (endret) Ska ha nye felger til min e46 og tenkte 9,5" bak men får dei bare i et22 og lurer på om det vil stikke ut med den bredden på felgene. Skal ha 8,5 framme men der får eg bare et30 og då lure eg på om da og vil passa innforbi skjermane framme? Takk på forkant😁 Endret Januar 16, 2019 av williamsahr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Januar 16, 2019 Share Skrevet Januar 16, 2019 Det passer både foran og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamsahr Skrevet Januar 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2019 Så dei vil ver inforbi skjermene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Januar 16, 2019 Share Skrevet Januar 16, 2019 Vil stikke ut bak, tipper fremme også. Men spørs jo også om du skal ha sånn insane dekkstrekk som er i vinden nå, da vil det brått ikke subbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå