Ole70 Skrevet Januar 24, 2019 Share Skrevet Januar 24, 2019 Heisann Har byttet toppakning etter at det veltet ut hvit røyk fra exsosen. Problemet no er at den ikke starter. Har diagnose utstyr og ser at rail trykk er for lavt, ca 40 bar, skulle vert over 200 bar. Har ikke sjekket retur lekkasje fra injektorer enda, så det kan jo være der det ligger. Men det eg ikke har funnet ut av er hva som trigger hvilken injector. Når camaksler blei justert tok eg ikke hensyn til omdreininger som var gjordt på veiven. Så om det er veiv posisjonen som er referanse så kan det være at den prøver å tenne i feil rekkefølge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 24, 2019 Share Skrevet Januar 24, 2019 Regner med den har ei matepumpe (pre supply pump elns.), hva viser dette trykket da? Om det blir for lavt så får du ikke railtrykk heller. Velkommen til bimmers forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole70 Skrevet Januar 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2019 Takker. Hører at den går, men tror ikke eg får opp trykket før HP pumpa i programmet,må sjekke når eg er heime igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Januar 24, 2019 Share Skrevet Januar 24, 2019 Hvilket program er det du bruker da, og evt hvilken kabel har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole70 Skrevet Januar 24, 2019 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2019 Delphi er vel programmet, veit ikke kabeltype. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå