Gå til innhold

M47TU starter ikke etter bytte av toppakning


Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann

Har byttet toppakning etter at det veltet ut hvit røyk fra exsosen. Problemet no er at den ikke starter.

Har diagnose utstyr og ser at rail trykk er for lavt, ca 40 bar,  skulle vert over 200 bar.

Har ikke sjekket retur lekkasje fra injektorer enda, så det kan jo være der det ligger.

Men det eg ikke har funnet ut av er hva som trigger hvilken injector. Når camaksler blei justert tok eg ikke hensyn til omdreininger som var gjordt på veiven. Så om det er veiv posisjonen som er referanse så kan det være at den prøver å tenne i feil rekkefølge.

 

 

 

 

 

Skrevet

Regner med den har ei matepumpe (pre supply pump elns.), hva viser dette trykket da?
Om det blir for lavt så får du ikke railtrykk heller.

Velkommen til bimmers forresten!

Skrevet

Takker.

Hører at den går, men tror ikke eg får opp trykket før HP pumpa i programmet,må sjekke når eg er heime igjen.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...