Edimmen Skrevet Februar 25, 2019 Share Skrevet Februar 25, 2019 Jeg skulle bytte luftfilter og oppdaget en tilsynelatende løs / ikke koblet kabel hengende ved kabelfordelingsbox under filtebox. Ingen feilkoder når jeg kjører, men lurer på. Byttet Turbo på BMW verksted for en tid tilbake, kan det være noe som har blitt røsket løst da ? Lurer forøvrig hvorfor BMW måtte bruke Torx E10 på filterboxen når det benytter umbrako "all over" ellers. (Jeg hadde sef ikke så slank TOrx pipe :-( ) Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 25, 2019 Share Skrevet Februar 25, 2019 Du trenger ikke E10 kopp, en hvilken som helst annen 6-kant kopp virker også. Er det den ledningen som går opp til venstre bak det røde deksel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edimmen Skrevet Februar 25, 2019 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2019 (endret) Takk for svar, ikke så godt å se ledningen på blidet som jeg lastet opp, oppløsningen ble dårlig, legger opp et utsnitt av bildet Endret Februar 25, 2019 av Edimmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå