Gå til innhold

Problemer med bakluke E91LCI Hjelp!!!!


Nordraak
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har et, eller egentlig flere problemer knyttet til bakluka på min E91. Jeg får tilfeldig varsling om at bakluka er åpen. Dette kommer og går, men helst hvis det er kaldt. Blir borte gradvis som bilen blir varm. Tenkte først låsen i luka, men det som er rart er at selv om jeg har koblet denne fra så får jeg fortsatt samme varsling??? Varselet kommer også som regel når jeg setter bilen i revers. Har også et skiltlys som bare blinker, både når det skal være tent og ikke.                     Baklysene pulserer også når det varsles om åpen luke.

Noen som har noen gode forslag, eller aller helst fasit på dette problemet 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et ganske vanlig problem at det med tid kommer skader på kabelstammen som går fra karosseri til bakluken grunnet åpning og luking/gjentagende lik bevegelse. Det selges rep.sett til disse og det finnes en del beskrivelser om dette på nett. Det jeg slet på min gamle E91 var glassluken med ødelagt microbryter, ganske vanlig og samt dårlig kvalitet på LED lysene som gjør at lysintensiteten avtar og du må kjøpe nytt. Måten du beskriver problemet på gjør at jeg mistenker kabelstammen med en eller flere brudd på isolasjonen/kabelen/ med tidvis kortslutning

2017-11-23-13-20-00-auto-5573276458128704539.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel ofte problem også på E39 touring , slit mye med min bil ang dette. Huff!

Har vel så si vært brudd i alle ledninger på begge side hos min E39.

Loddet sammen alle ledninger jeg, neste gang dette ryk. Må nok bytte ut ledning sett der!! (gruer meg...)

Ser at det er mye enklere tilgang på E91 her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...