Martin Dahl Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 Hei! På en Bmw 320i 2005 lyser det mange varsellamper! DTC, ABS, Håndbrekklys, Airbag, setebelte, Dekkovervåkning.. Samtidig virker ikke speedometer. Vindusviskerene går enten på konstant, eller går ikke i det hele tatt.. Verksted har hentet ut feilkode 5E20.. Er det noen som klarer å forstå hva feilen kan være her? Takker på forhånd for hjelpen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 https://www.google.com/search?q=5E20&rlz=1C1GCEU_noNO821NO821&oq=5E20&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8 Ang de andre feilene som ikke går på drivverket, kan det være noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin Dahl Skrevet Mars 7, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2019 Har du noen ide om hva de kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 7, 2019 Share Skrevet Mars 7, 2019 5E20 har jeg jo allrede linket til. Det er de andre feilene også. De har samme problem. Ang vindusviskere så kan det være motor, relè eller bryter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mars 15, 2019 Share Skrevet Mars 15, 2019 Hei, Med alle de feilene du lister opp her, så skulle man nesten tro at du har et problem med en buss. Har ikke hands-on-erfaring med E90, men ut fra hva jeg kan se på skjemaet så vil en "død" K-CAN-buss sørge for mye av dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 15, 2019 Share Skrevet Mars 15, 2019 Utfra feilkoden så er det visstnok et kjent problem med den pumpa i dsc. Men ellers jeg forsåvidt enig med deg @Bayerfun Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå