R.Larsen Skrevet Mars 17, 2019 Share Skrevet Mars 17, 2019 Skulle ha byttet frontruteramme på BMW E 30 men her står jo rammenummeret. Noen som vet framgangsmåte for dette. Bilen er ikke kjørbar så det er ikke lett å få den til biltilsynet for eventuell blombering. Noen som har erfaring med tilsvarende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 17, 2019 Share Skrevet Mars 17, 2019 Her ville eg ha kontakta biltilsynet og forklart dei situasjonen. Då får du nok fort beskjed om kva som må gjerast og i korleis rekkefølge 🙂 I værste fall må du kanskje ta bilen på hengar og stikka innom din lokale trafikkstasjon 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.Larsen Skrevet Mars 22, 2019 Forfatter Share Skrevet Mars 22, 2019 Jeg kontaktet biltilsynet for et par dager siden og de kom faktisk til meg og plomberte bilen i dag. Hadde ikke forventet slik rask og god service av Arendal trafikkstasjon så det var positivt. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Mars 23, 2019 Share Skrevet Mars 23, 2019 Godt når ting som igrunn ikkje skal vera eit problem fortsatt ikkje er eit problem etter at ein har kontakta biltilsynet 😅🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå