Gå til innhold

Angel Eyes slokner etter 3 sek


RCmannen
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Har facelift lykter på en preface e91. Sliter med at Angel Eyes slukker etter ca 3 sekunder etter jeg har startet bilen. Har US-blink, men disse lyser som sola hele veien. 
Ser ut som det er originale pærer i AE. Har prøvd litt forskjellige ting i Carly uten hell. Noen som har peiling på dette? Slet med at blinklysene ga feilkode og blinket hyppig, men dette fikk jeg fikset. Angel Eyesa blir jeg rett og slett ikke klok på! Begynner å bli litt frustrerende, finner ikke svar på dette noe sted. 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Sand1 skrev:

Vis du har facelift lamper på en pre face så må disse kodes med ncs eller ista P. 

får ikke kodet disse med carly dessverre.

Fikk jo blinklysene i orden med carly. Syntes bare det var litt merkelig at alt av bixenon og blink funker og ikke AE... 

Men kan det da kodes uten å bytte frm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jupp skal gå det, samme frm på e90, du kan fjerne pære sjekk igjenom carly, men kan ikke kode inn face lift lamper da dette er mere avansert. carly appen funker greit til mindre jobber. ligger som egen retrofitt på ista p. på ista p må du har strømforsyning på min 70 amp. altså laderen må kunne holde batteriet oppe på 13,6 kontunuerlig. da det kan være andre moduler den vil inn og rote på samt at du burde ha icom, da han fort kan stikke innom ccc eller andre ting som er optisk. og er det ikke optisk kabel plugget inn på cic\ccc så snakker du 24 timer med koding. snakker erfaring! du kan ha bedre lykke med ncs da denne kan du kjapt hente ut filen til frm og endre i etter tid for så og kjapt legge den in igjen. føler du deg usikker, så vil jeg anbefale og sjekke diagnose tråden og ta kontakt med noen i nærheten av deg. 

Endret av Sand1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...