sindre waal Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 Hei kan noen hjelpe meg å kode inn en bodycontroll unit i min mini Cooper s r56 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 27, 2019 Share Skrevet Mars 27, 2019 Det vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre waal Skrevet April 6, 2019 Forfatter Share Skrevet April 6, 2019 Kan du hjelpe meg? Tlf nr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 6, 2019 Share Skrevet April 6, 2019 Du sier jo ikke noe om hvor du bor eller om du har noe utstyr tilgjengelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre waal Skrevet April 7, 2019 Forfatter Share Skrevet April 7, 2019 Bor o nittedal har ikke noe utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Jeg kan jo sikkert bistå, men jeg bor i Trondheim. Det finnes vel noen andre i nærheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå