emilst Skrevet April 4, 2019 Share Skrevet April 4, 2019 Jeg har en gammel, men kjær arbeidskamerat i min E39. Fikk problemer i dag med å få opp vinduet med bryter. Hadde en som var og hjalp meg og han viste meg at wier var røket samt festeanordning. Vi har nå bare plassert et trestykke for å holde vinduet oppe. Er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt komplett nytt sett for å få orden på dette igjen og gjerne dele nr. om noen har. Bor i Oslo. Fikk også problemer med å åpne døren fra innsiden, men etter å ha satt på en strips på denne fungerer det også - enn så lenge. Bruker vanligvis Autopower i Stanseveien, men har en nevenyttig og bilkyndig nabo denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 4, 2019 Share Skrevet April 4, 2019 https://koed.no/no-no/catalog/diagram/41_0026/1/47552?steering=L&transmission=A&productiondate=19980100 emilst reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilst Skrevet April 4, 2019 Forfatter Share Skrevet April 4, 2019 Tusen takk for svar. Det var til god hjelp! quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet April 5, 2019 Share Skrevet April 5, 2019 Sjekk at det ikke er vann i døren, ikke uvanlig på en eldre E39. Du kan google litt om det så kan du evt. finne litt tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå