Gøran Meek Mo Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Hei Noen som vet hvordan jeg får kodet orginal forsterker til musikk anlegget? Når jeg bruker gamle forsterkeren spiller den bare i 10-15sek. Og når jeg kobler til den nye (brukte) er den helt dø. Noen sier når jeg bytter forsterker fra sedan til stasjonsvogn må jeg kode den til bilen. Delenr. er helt like. Hjelp, hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Hvilken bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Meek Mo Skrevet April 7, 2019 Forfatter Share Skrevet April 7, 2019 (endret) 1999 BMW 520ia Stasjonsvogn Endret April 7, 2019 av Gøran Meek Mo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Hmm. Trodde ikke det var nøye med å node på forsterker på e39. Ellers har jeg ikke noe å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Meek Mo Skrevet April 7, 2019 Forfatter Share Skrevet April 7, 2019 Hmm. Får ivertfall ingen lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 7, 2019 Share Skrevet April 7, 2019 Har du mulighet for å kode da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gøran Meek Mo Skrevet April 7, 2019 Forfatter Share Skrevet April 7, 2019 Har ikke peiling. Har aldri hvert borti dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå