svein mekker Skrevet April 14, 2019 Share Skrevet April 14, 2019 Etter å ha kjørt en stund så kommer lamper opp som lyser gult.Det er DSC og handbrekk lampe.De slettes ved ny oppstart. Feilkode road speed signal. (A0B5) Speedometer har fjusket litt en dag.Noen som vært ut for samme feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet April 15, 2019 Share Skrevet April 15, 2019 Ja,feilen er relatert til abs sensor/abs ring.Mener å huske at det er høyre side bak. Siden du har fått opp A0B5 regner jeg med at du har tatt diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein mekker Skrevet April 16, 2019 Forfatter Share Skrevet April 16, 2019 Takk for svar. Abs lyser ikke. Har feilkodeleser .😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet April 16, 2019 Share Skrevet April 16, 2019 Ok🙂Jeg mener å huske at E90serien teller hastighet på høyre sensor bak og at det ikke er uvanlig å få gul varsellampe for håndbrekk/dsc ved problemer med sensor.Men jeg husker sikkert feil,driver med så mye forskjellige BMWer🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein mekker Skrevet April 16, 2019 Forfatter Share Skrevet April 16, 2019 Takk for svar .Enten venstre eller høyre bak.Lysene kommer opp etter å ha kjørt en stund. 🙂 Kristian 325 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå