Aguilera Skrevet April 16, 2019 Share Skrevet April 16, 2019 Hei! Min E90 har de siste dagene blitt svært tungstartet. Den sviver og sviver og sviver - og tilslutt starter den! Den går helt rolig og fint når den først har komt igang, ingen varsellamper lyser. Batteriet er ca halvannet år gammelt, så det er vel utelukket. Jeg fikk helt ny original motor isatt for ett år siden, og lurer da på - hva «følger med» når en får ny motor? Blir feks startmotor byttet da? Hva med tennplugger? Det er snakk om en 318iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian 325 Skrevet April 16, 2019 Share Skrevet April 16, 2019 Det letteste er jo å sjekke spenningen på batteriet aller først,så har du utelukket den feilen.Da trenger du et voltmeter eller et multimeter til å måle det.(Rød pinne på pluss og svart pinne på minus)Det får du kjøpt hos biltema eller hos andre altmulig butikker og bilrekvisita butikker.Spenningen skal ligge opp mot 14volt på et bra batteri. Ikke mulig å svare nøyaktig på hva som følger med en "ny" motor,da ulike verksteder har ulike prosedyrer for motorbytte. Det verkstedet jeg kjenner best,bestiller bare selve motoren.Da flytter de over innsug,starter,ledningsnett osv...++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå