Herr_eklund Skrevet April 23, 2019 Share Skrevet April 23, 2019 (endret) Hej alla glada bmw älskare. Jag har köpt mig ett sett, ganska risiga, breyton inspiration orginal fälgar 19x9 et 38 på alla 4a. Fälgarna är i ganska dåligt skick men ska fixas upp och få ett rejält lyft av felgteknikk.no Då undrar jag såklart, vad kan man köra på för dekk tycker ni? Mitt förslag som jag efter all sökning på olika forum kommit fram till är 235/30 fram och 245/30 i bak. Borde ju vara någon som har förslag här 😁 bilen är förresten en 330ci e46-00 med sänk slänger med ett ilustrationsbilde ⬇️ Endret April 23, 2019 av Herr_eklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 24, 2019 Share Skrevet April 24, 2019 Kule hjul du har fått tak i. Ikke hver dag man ser de lenger. Jeg hadde 235/35 og 255/30 en stund på mine Breyton Vision 9x19 ET44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Herr_eklund Skrevet April 24, 2019 Forfatter Share Skrevet April 24, 2019 (endret) Tackar! Ja verkligen, gillar den lite äldre stilen på bmw, gärna med bana i eller 2splitt men hitta inget som passa till silver. Ah dom där är också riktigt fina klassiker en kompis hade dom på sin e36a för många år sedan. Ok du körde alltså 9x19 runt om? Men et 44, hmm ja detta blir spännande Endret April 24, 2019 av Herr_eklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå