Petterbron Skrevet Mai 2, 2019 Share Skrevet Mai 2, 2019 Hei! For en stund siden kjøpte jeg en BMW 320d 2008 modell, min aller første bil! Fra før av var jeg ikke så veldig opptatt av bil, men har blitt glad i bilen. Så har derfor nettopp hatt en laaang pleierunde, og mens jeg har pleiet bilen, har jeg gjort meg noen tanker om prosjekter jeg ønsker å gjennomføre. Men, jeg trenger litt hjelp da jeg ikke er så god med bil, jeg har flere gode venner som kan hjelpe meg med div. montering. Likevel har jeg noen få "prosjekter" som jeg ønsker å gjøre med den, for å gjøre min opplevelse litt bedre. 1. Jeg ønsker å montere opp en iPad mini i bilen, slik at jeg da kan få en slags "Apple CarPlay" opplevelse, samt slippe å montere et DAB adapter, da jeg ikke fant et DAB adapter som var anonymt nok. (kanskje har dere noen innvendinger der og). Men, problemet jeg ser for meg med en iPad er strøm, har dere noen tips til hvordan jeg kan løse dette? 2. Om det er løsbart å få en liten iPad i/ved dashbordet. Ønsker jeg å montere et ryggekamera, siden jeg da allerede har en skjerm i bilen. Finnes det noen gode løsninger på dette? Jeg har kun klart å finne et alternativ, men vet noen av dere om noen andre alternativer? Noen kan være bedre, eller passe meg bedre. Samt at det er greit å se hva som finnes 3. Parkeringsvarsler, er det mulig å ettermontere parkerings sensorer fremme på bilen? Jeg har rygge sensorer og syns det er veldig greit å ha på fremsiden og. Fins det noen gode alternativer? Og hva er det man kobler disse på for at det skal bli lyd? 4. Innstegs beskyttelse, da vi polerte bilen med poleringsmaskin var vi så uheldig å lage en skade på innstegslisten til bagasjerommet... Jeg legger ved noen bilder av bilen, slik at dere kan se den. Men også se fargen i tilfelle dere har noe dere mener kan bli kult på den! Jeg har ikke bilde av den spesifikke skaden. På forhånd vil jeg takke alle som tar seg tiden til å lese igjennom, men også de som gir meg et svar! Artig med egen bil, og med litt hobbyprosjekter i tillegg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Mai 2, 2019 Share Skrevet Mai 2, 2019 Gratulerer med fin bil og velkommen til forumet. I stedet for å "trikse sammen" det du tenker kan du jo heller vurdere en sånn; https://graviton.no/produkt/klar/spesialtilpasset/bmw-1/bmw-e90-7-android-8-0 Koed har mye fint å selge, også fra et digert lager med brukte deler så der finner du sikkert lista du mangler/skadet. Petterbron reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Petterbron Skrevet Mai 2, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2019 Hei! Kan hende denne passer bedre, men sist jeg sjekket noe sånt (mener det var en Pioneer til ca. 5-6000kr) så måtte jeg ut med like mye ekstra for at den skulle passe inn i bilen mtp. rattfunskjoner, setevarmer panel etc. Vil dette kunne unngås med denne siden den er "spesialtilpasset" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå