Bmw_e91 320d Skrevet Mai 4, 2019 Share Skrevet Mai 4, 2019 Hei! Når jeg skal slå på kupevifta vil den bare gå på det laveste tempoet.. Jeg stiller den opp på max men fortsatt går den som den skal stå på minimum hastighet. Har hatt vifta nede for og sjekke dette mens strømmen sto i og den holder bare 1 tempo. Kan dette ha noe med vifteregulatoren? Jeg koblet vifta direkte på ett batteri og da gikk den for full hals! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 4, 2019 Share Skrevet Mai 4, 2019 Vises hastighetsendringen på displayet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e91 320d Skrevet Mai 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2019 Ja den vises. Når jeg stiller det opp stiger ikke hastigheten på vifta, den fortsetter og gå som den skulle stå på det laveste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 4, 2019 Share Skrevet Mai 4, 2019 Hmmm. Det er vanskelig å si, men man jo spekulere i enten problemer med motstanden eller klimapanelet. Mulig du kan måle volt på kabel fra klimapanel til motstand? Men det må sjekkes opp og hvordan dette justeres. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e91 320d Skrevet Mai 4, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2019 Har strøm fram til vifta, ingen sikringer er gått, så jeg lurer på om motstanderen gir feil strøm, eller for lite steøm ut til vifta etter som jeg stiller den opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 4, 2019 Share Skrevet Mai 4, 2019 Som sagt. Mulig du kan måle om du ikke har diagnose apparat. Se på ledningsnett tegninger på newtis.info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå