ZhilleN Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 Hei. Har nettopp lakkert bilen og med dette fjernet lista rundt vinduet, spørsmålet er... må jeg sette i ny list der? Kan jeg feks fuge så det blir tett med silikon/våtromsfug? Eller så må jeg betale for ny rute + jobb som kommer på litt over 4k 😅 takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 Du trenger ikke å ha listen, den er bare en pyntelist. Ruten er limt, og er tett uten list. Silikon og lignende har ikke noe på en bil å gjøre, det blir bare masse gris som blir vanskelig å rydde opp i når frontruten engang skal byttes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 11, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2019 2 timer siden, E30TurboTouring skrev: Du trenger ikke å ha listen, den er bare en pyntelist. Ruten er limt, og er tett uten list. Silikon og lignende har ikke noe på en bil å gjøre, det blir bare masse gris som blir vanskelig å rydde opp i når frontruten engang skal byttes. Så nettopp en video hvor det kan komme inn vann mellom rute og karosseri og ned på gulv, den lista som sitter igjen i ruta (gamle) er veldig vanskelig og få ut den så derfor jeg spør, er vel ikke krise å kjøre litt uten, men er vel en grunn til at det sitter en tetningslist der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Mai 11, 2019 Share Skrevet Mai 11, 2019 Listen er i utgangspunktet en pyntelist. Mulig at den også leder vann bort fra steder som kan slippe inn vann, f.eks varmeapparat. Men det skal ikke komme vann inn mellom rute og karosseriet på limte ruter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå