Unknown89 Skrevet Mai 14, 2019 Share Skrevet Mai 14, 2019 (endret) Hei. Har klart og fiksa det meste nå og siste feilkode gjenstår som jeg ikke blir kvitt. Har ikke fått ræva i gir og ordna INPA enda men har en Autophix Es910 bmw diagnose. Siste feilkoden er 281D BSD Generator Signal. Skal sies at jeg har bytta dynamo til uorginal bosch. Fjerner jeg pluggen bak dynamoen så får jeg 281c koden. Aner ikke hva mer dette kan være. Mulig Spenningsregulatoren på dynamoen ikke klarer og prate med dme? Er en 2004 525. Noen som har noen tips? Endret Mai 16, 2019 av Unknown89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet Mai 15, 2019 Share Skrevet Mai 15, 2019 Hvor mange pinner er det på generator kontra bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unknown89 Skrevet Mai 16, 2019 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2019 Tenker du på kontakten på dynamoen så er det 2 pins. Samme var det på den originale. Men når jeg ser på pluggen på kabelen så er det 1 pins. Burde ikke den også være 2 da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå