Gå til innhold

Bmw M5 E34 Turbo


Petter Hval Frydenheim
 Share

Anbefalte innlegg

utgangspunktet er vell at bilen er regga første gang før 89 ( mao 88 eller tidligere ) pga utslippskrav. Ikke inne i e34, men dem har jo bl.a Alpina modeller med turbo og dermed litt nm originalt som sikkert er fint grunnlag å  søke på. 

Anbefaler BMW Turbo gruppa på facebook, mye kompetanse på m30/s38 turbo. bør derimot benke deg på at 100k ikke er noe å rynke på nesen av når det gjelder turbobygg i en m5 :) Kvalitetsturbo, 20-30k, grenrør, 10-15k, smidde stempler/råder 30-40k, ny motorstyring, elnett og benking 30-40k. grovt overslag, regner med du ikke har lyst å havarere en s38 heller, like greit å gjøre det noe lunde skikkelig når du først skal gjøre det :) er jo forskjellige kvalitetsnivåer på deler, men i overslaget over er jo det også mye som ikke er nevnt. ARP bolter, pakninger ( toppakning ), clutch/svinghjul som tåler effekten, ventiler, maskinering og evt monteringsarbeid o.s.v. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...