X5E53Evo Skrevet Juni 3, 2019 Share Skrevet Juni 3, 2019 Har disse felgene på bilen 20" og ønsker meg hvite felger med perlelook. Beste og dyreste måte er og hel lakkere de men prisen er vell rundt 2-4000 per felg. Gjøre det selv er uaktuelt. Plasti dip får man hvit og sprayer over med pearlayzer . Men har kun sett folk spraye plasti dip på fremsiden av felgen, og det går ikke med mine, da vil orginale fargen på felgen synes veldig godt. Noen som har erfaring med dette? X antall bokser gikk det med? Holdbarhet plasti dip på felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Walkabout Skrevet Juni 5, 2019 Share Skrevet Juni 5, 2019 (endret) Jeg hadde Foliatec på mine felger en periode, du kan se på side 19 her i tråden min hvordan det så ut. På 20" felger med lakkering frem- og bakside å bruker du fort seks bokser. Foliatec holder bra hvis du har på beskyttelsesspray i tillegg, type blank eller matt. Men det blir på langt nær så holdbart og "smooth" overflate som lakkering. Endret Juni 5, 2019 av Walkabout Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X5E53Evo Skrevet Juni 19, 2019 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2019 Da fikk man endelig plasti dipet felgene. Fikk feil farge fra nettbutikken. Orka ikke sende og bytte. 5 lag med sølv metallic og 3 lag pearlizer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå