Bmwwifey Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 (edited) Heisann. Jeg har fått tilbakekalling på ledningsnettet til vifteregulator på 3 serien min. Leverte inn bilen ista og da sier de at det er visstnok tilbakekalling på vakumpumpa til remsekraftforsterken også! No shit, den røyk tidligere i vår, i 90 km/t på e18. Bremsene forsvant. Den kostet ca 5000 kr, og ble byttet her hjemme. Så er spørsmålet, vi byttet denne selv, men siden det viser seg å være en tilbakekalling (som vi forøvrig aldri har fått brev om) er dette noe vi kan få tilbake på forsikring e.l? Denne kunne jo blitt byttet gratis, for å ikke snakkeom at det kunne gått riktig galt på motorveien, så jeg syns det er rart vi ikke har fått tilbakekalling på dette i posten. Edited July 1, 2019 by Bmwwifey Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted July 1, 2019 Share Posted July 1, 2019 Nei, BMW bytter ikke vakumpumpa, men ettermonterer en ventil i pumpa, avhengig om bilen er manuell eller automat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts