jojr Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Er det noen her inne som har god peiling på nivåregulerings systemet på e61? Har byttet Kompressor, høydesensor, samt forsøkt rele og styrenhet fra tilsvarende bil. Men når alt er koblet til sånn det skal, slår ikke kompressor inn. Når jeg kobler kompressor rett på batteri, da starter den men fyller ikke. Så starter jeg bilen å da fyller den. Men slår kun inn først når jeg starter bilen. Om jeg så kobler til vanlig strøm slipper den ut litt luft i ny og ne helt til nivåregulerings feil lyser. Så fyller jeg opp manuelt igjen å lar være å koble til strøm igjen. Da holder den på luften en god stund. Har forsøkt 2 forskjellige kompressorer. Verksted har sjekket feilmelding og slettet etter bytte. men kommer ikke opp noen ny feilmelding Noen som har ide hvorfor kompressor ikke slår inn? Link to comment Share on other sites More sharing options...
lagunilla Posted July 8, 2019 Share Posted July 8, 2019 Ledningsbrudd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
jojr Posted July 8, 2019 Author Share Posted July 8, 2019 1 time siden, lagunilla skrev: Ledningsbrudd? Ja begynner å lure på det gitt, men var så sikker på at det ville komme opp på diagnose. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts