Gå til innhold

Justering av coilovers e82


andlan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Kanskje noen her med litt erfaring rundt Supersport black evolution eller coilovers generelt? Hadde planer om å heve både foran og bak, men selv om jeg justerer ringen bak 2cm høyere (som i teorien burde gitt meg bedre bakke klaring) gjør det ingen forskjell på høyde. Fremme får jeg justert opp uten problemer. Synes det virker merkelig om dette er maks høyde da det nå er veldig lavt og virker usannsynlig at det kun er rom for å senkes enda lavere.

Kan det være fjør som er for kort?

All hjelp settes stor pris på.

Kan legge ved flere bilder ved behov.

Andreas

20190723_221449.jpg

20190720_213540.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper fjæra er for kort. Hvis den er godkjent senka burde du kunne sammenlikne nr på fjærene mot det som står i vognkortet. Om ikke nr stemmer har nok forrige eier satt på andre fjærer etter visning for å få bilen enda lavere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, den er godkjent senket i vognkort. Kan godt være som du sier at fjær har blitt byttet av forrige eier, men det er jo mye å gå på mtp senk sånn den er idag så ser ikke helt hvorfor man skulle byttet fjær. 

Skal sjekke opp om numrene stemmer uansett. 

Hvis det viser seg at fjæra er kappet/byttet, vil det da gå ann å løse det ved å bytte fjær bak? Blir kanskje vanskelig å få godkjent... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hende de forrige fjærene ikke senka nok for å få max senk og nye lavere ble kjøpt, og det derfor er så mye mer å justere ned med fjærene som står på idag. Er supersport coils ser jeg. Får tak i løse fjærer hos GS. Du kan evt høre med GS om de har noen mål på fjærene så kam du sammenlikne med dine. Tenker på høyden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...