Gå til innhold

Misfarging Mini Cooper


Tony Soprano
 Share

Anbefalte innlegg

Har en Mini 15’ modell som har fått noen hvite spots her og der på fanger foran.

Startet med en men nå er det flere og flere. Kan man reklamere på dette tror dere ?

(Fanger har vært av hos BMW 2 ganger i forbindelse med feilmelding/ACC tror jeg det var)

F391AD0A-862C-4731-BAFB-36E831D68BC0.jpeg

DF1C980C-9D01-42E7-93BD-EA97D72FD2C6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Litt dårlige bilder, men ser heller ut som litt kraftige riper. Litt sånn slipt. 
Ser på det første bilde ditt i lyskilden at det er en del riper i lakken. 

Beklager dårlige bilder 😬😊 Usikker på hvilket materiale deler av fanger er laget av plast kanskje ? men att det er utsatt for riper er helt klart. Hvite prikker/merker sprer seg på fanger. 

Sendte bilder til Bavaria

Endret av Tony Soprano
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Tony Soprano skrev:

Beklager dårlige bilder 😬😊 Usikker på hvilket materiale deler av fanger er laget av plast kanskje ? men att det er utsatt for riper er helt klart. Hvite prikker/merker sprer seg på fanger. 

Sendte bilder til Bavaria

Kan være dårlig lakkering hvis det sprer seg :) Fanger er av plast ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Tony Soprano skrev:

Ja,det ligner ! Startet med en hvit rund flekk og nå er det spredd seg utover 

Da høres det definitivt ut som riper. Sånn lakk er veldig myk og blir veldig fort ripete. Så uten å ha sett det, tror jeg de flekkene du ser her heller lokalt mange riper på samme sted som da blir seende ut som hvite flekker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ahj skrev:

Da høres det definitivt ut som riper. Sånn lakk er veldig myk og blir veldig fort ripete. Så uten å ha sett det, tror jeg de flekkene du ser her heller lokalt mange riper på samme sted som da blir seende ut som hvite flekker. 

Er ikke riper men ser ut som det har falmet. Får vel snart tilbakemelding hos BMW 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da var bilen inne hos Bavaria og de skifter fanger på garanti. Hadde ikke sett tilsvarende feil før men kom vel frem til att det var feil i plast/byggemateriale.

Hadde også min E64 inne hos Bavaria Digernes for en aksjon fra BMW,helt utrolig flott service i alle ledd her altså 🥇 Utrolig flotte lokaler og superfin Lounge og god kaffe hos både Mini og BMW delen 🤩

Alltid trivelig og treffe entusiaster som jobber med BMW i det daglige 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...