2m-Erik Skrevet August 5, 2019 Share Skrevet August 5, 2019 (endret) heisann, Det har dukket opp en slags dur / romling i min X5. Denne er der når jeg setter den i N og triller. Så har vel sånn sett ikke med motor å gjøre. Når jeg svinger til høyre blir den nesten borte. Er dette hjullager eller noe annet i drivverket? Kan virke som det kommer fra høyre siden, men litt vanskelig å si. Super takknemelig om jeg kan få noen tips Hilsen Tom Erik Endret August 5, 2019 av 2m-Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2019 Share Skrevet August 5, 2019 Kan jo fort være hjullager ja. Ved sving mot høyre kan det være defekt høyre hjullager, var det ikke motsatt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2m-Erik Skrevet August 5, 2019 Forfatter Share Skrevet August 5, 2019 takker for svar. Lyden blir nesten helt borte ved venstre svinger. Rett frem eller ved høyresvinger er den like sterk. Høres rimelig godt inne i kupeen. Er dette greit å kjøre med noen dager til jeg får fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2019 Share Skrevet August 5, 2019 Kom problemet plutselig? Om det kom plutselig kan det være fare på ferde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2m-Erik Skrevet August 5, 2019 Forfatter Share Skrevet August 5, 2019 tja, mener det kom litt over noe kort tid, men hva tenker du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 5, 2019 Share Skrevet August 5, 2019 Om det er ett hjullager, så er det svært sjeldent at det blir drastisk fort. Derfor; Om det kom plutselig så kan det være noe annet. Og diagnostisering over internett er ikke enkelt eller 100% korrekt bestandig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2m-Erik Skrevet August 5, 2019 Forfatter Share Skrevet August 5, 2019 ser poenget ditt . Men siden jeg holder til i Drammen blir nok Trondheim for langt slik tilstanden er nå. Skal få sjekket det ut i morgen i området her. Men takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå