Tore Andreas Rustad Posted August 6, 2019 Share Posted August 6, 2019 (edited) Jeg har en BMW 525D 1980 mod. (ca. 180.000 km.) Vet dere hva kostnadsbesparelsen (Sverige) er å skifte (høyre) hovedlys på bilen? Case 2: Det høyre sidespeilet roterer frem når jeg låser bilen! Takknemlig for svar! Edited August 6, 2019 by Tore Andreas Rustad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonescream Posted August 7, 2019 Share Posted August 7, 2019 I rene deler er ikke prisforskjellen så enorm - i hver fall på deleprisene jeg har sjekket på mine BMW biler nå og da ( bremseskiver, div understell ol. ) Det jeg vil tro er den store forskjellen er potensielt i timekost hvor et norsk verksted raskt kan ligge på ca 1000 kr timen? Er det en 1980 modell, klarer du kanskje å bytte lyset selv? Finne en youtube video som viser steg for steg og så prøve selv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore Andreas Rustad Posted August 7, 2019 Author Share Posted August 7, 2019 Takk for informasjonen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts