Tore Andreas Rustad Skrevet August 6, 2019 Share Skrevet August 6, 2019 (endret) Jeg har en BMW 525D 1980 mod. (ca. 180.000 km.) Vet dere hva kostnadsbesparelsen (Sverige) er å skifte (høyre) hovedlys på bilen? Case 2: Det høyre sidespeilet roterer frem når jeg låser bilen! Takknemlig for svar! Endret August 6, 2019 av Tore Andreas Rustad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 7, 2019 Share Skrevet August 7, 2019 I rene deler er ikke prisforskjellen så enorm - i hver fall på deleprisene jeg har sjekket på mine BMW biler nå og da ( bremseskiver, div understell ol. ) Det jeg vil tro er den store forskjellen er potensielt i timekost hvor et norsk verksted raskt kan ligge på ca 1000 kr timen? Er det en 1980 modell, klarer du kanskje å bytte lyset selv? Finne en youtube video som viser steg for steg og så prøve selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Andreas Rustad Skrevet August 7, 2019 Forfatter Share Skrevet August 7, 2019 Takk for informasjonen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå