dejavu Skrevet August 6, 2019 Share Skrevet August 6, 2019 Heisan! Som det står i overskriften,-jeg får ikke åpnet hanskerom . Når jeg drar i åpneren, så møter den ikke motstand. Noen som har vært borti dette?(e 60,2004 mod.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2019 Share Skrevet August 6, 2019 1 time siden, dejavu skrev: Heisan! Som det står i overskriften,-jeg får ikke åpnet hanskerom . Når jeg drar i åpneren, så møter den ikke motstand. Noen som har vært borti dette?(e 60,2004 mod.) Har hatt same problem før, viser seg at de to skruene på baksiden av "knappen" løsner av seg selv. Må bare rykke og nøkke til så kommer den til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dejavu Skrevet August 6, 2019 Forfatter Share Skrevet August 6, 2019 8 minutter siden, Reef89 skrev: Har hatt same problem før, viser seg at de to skruene på baksiden av "knappen" løsner av seg selv. Må bare rykke og nøkke til så kommer den til slutt. Denne var illustrerende. Regner med fremgangsmåte kan brukes også på 5 serie... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå