Gå til innhold

Hjelp til montering av coilovers

Bowiitz
 Share

Anbefalte innlegg

Skal montere Ta Technix coils på min e46, men møtte på et problem. Når jeg har fått spindelen rundt demperen og presset den opp til der den skal være, er den lille "styrepinnen" på demperen i veien slik at jeg ikke får bolten inn, jeg må da senke spindelen litt slik at jeg får inn bolten. Det jeg egentlig lurer på er om denne pinnen skal være over eller under bolten man skrur fast i spindelen siden jeg ikke får den helt opp slik at den kommer under bolten? 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bowiitzz skrev:

Skal montere Ta Technix coils på min e46, men møtte på et problem. Når jeg har fått spindelen rundt demperen og presset den opp til der den skal være, er den lille "styrepinnen" på demperen i veien slik at jeg ikke får bolten inn, jeg må da senke spindelen litt slik at jeg får inn bolten. Det jeg egentlig lurer på er om denne pinnen skal være over eller under bolten man skrur fast i spindelen siden jeg ikke får den helt opp slik at den kommer under bolten? 🤔

Er du sikker fjør er montert rett på demper? Med hensyn til linje fra topp til bunn? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...