Jacob Moer Skrevet September 24, 2019 Share Skrevet September 24, 2019 Hei, Jeg har en E32 735 1987 mod. Den har litt rust som jeg ønsker å fjerne. Vedlagte bilder. Noen som har tips/råd til hvordan fjerne rust? Hilsen Jacob Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 24, 2019 Share Skrevet September 24, 2019 Du kan starte så smått med å bare hive på med rustmelk fra feks Biltema til du får gjort ting skikkelig. Det vil hjelpe/sinke litt som en start. Utover det er det enten å betale noen for å gjøre jobben, eller har du tenkt å gjøre selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quandt1960 Skrevet September 26, 2019 Share Skrevet September 26, 2019 Når det er hull må det sveises, jeg ville fått et tilbud og levert den inn så du får det skikkelig. Ellers kommer det tilbake. Rusten i hjulbuen og kant nede vil jeg anslå til en 4-5000kr, ser ikke ut som det må sveises men døren må nok sveises, bør sjekke den innvendig også, ta av innertrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå