Ken_G Skrevet Oktober 1, 2019 Share Skrevet Oktober 1, 2019 Oppdaget i går at denne skapte seg når bilen (525D, E61, 2005) er relativt kald, dvs kjørt mindre enn ca.15-20 min. Nåla oppfører seg ganske ustabilt og indikerer at jeg har skyhøyt forbruk og beveger seg opp og ned, selv når gassen ikke er i bruk. Noen ideer om hva som kan være problemet? Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2019 Share Skrevet Oktober 1, 2019 Det eneste jeg kunne lese meg frem til er at instrumentpanelet tar i mot signal via can og viser forbruk deretter. Så da vil jeg tro, om du ikke har noen feilkoder på can bus, at det er problemer med instrumentpanelet eller stepper motor for nåla. Ken_G reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ken_G Skrevet Oktober 1, 2019 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2019 8 timer siden, Otis skrev: Det eneste jeg kunne lese meg frem til er at instrumentpanelet tar i mot signal via can og viser forbruk deretter. Så da vil jeg tro, om du ikke har noen feilkoder på can bus, at det er problemer med instrumentpanelet eller stepper motor for nåla. Takker for svar. Må få lest av diagnose og se om noe kommer opp, ja. Ny i BMW-gamet , så har ikke fått skaffet meg PC med Ista P/D, men ser at det må til. Evt enklere og mer praktisk med Carly? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 1, 2019 Share Skrevet Oktober 1, 2019 Carly får ikke de beste skussmål for feilkode lesing. Jeg har bare brukt ISTA og INPA og det er jo best, for de fleste. Spesielt ISTA pga. det grafiske. Ken_G reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå