BMW-Khizz Skrevet Oktober 2, 2019 Share Skrevet Oktober 2, 2019 Hei Ser at det er utrolig mange erfarne og flinke Bmw eiere her Jeg har kjøpt meg en Bmw 520D 2012 modell som har kjørt 133 000 km. Jeg har byttet olje, filter og fløsjet girkassa. Jeg kommer til å bytte olje og filter hvert 10 000km Det er mange som har delt sin mening om at registerkjede kan ryke. Jeg har veldig lite erfaring. Så om noen kunne gi meg noen råd på hvordan mann kan forbygge sånne problemer. Kommer det evt noen ulyder før den ryker ? Hvis ja, hvordan ulyd ? Er registerkjede på 2012 modellen forsterka enn de modellene som har kommet før ? Hadde satt pris på om flere kunne delt sin mening og hjulpet meg. Har virkelig ikke råd vis motoren blir ødelagt. Jeg har full forsikring med girkasse og motor Takk på forhånd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 3, 2019 Share Skrevet Oktober 3, 2019 Forebygging er å skifte øvre register kjede strammer. BMW-Khizz reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå