Mojkri Skrevet November 4, 2019 Share Skrevet November 4, 2019 Tanklokket ville ikke opp selv om bilen var låst opp, og der stod jeg på bensinstasjonen nesten helt tom for diesel. Hadde ikke mye annet valg enn å bruke makt. Da knakk en liten plastikk pinne som låser tanklokket. Finner ikke hvor jeg kan kjøpe En ny del som på bilde. Problemet er at jeg ikke ser hvordan man kommer til for å bytte denne. Regner med det må gjøres fra innsiden av bagasjerommet, men finner ingenting på google hvordan jeg går fram her. Noen som vet? Ut av det lille hullet her satt pinnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 4, 2019 Share Skrevet November 4, 2019 (endret) Hvordan bil har du? Uavhengig av biltype så tipper jeg du kommer til enten via bagasjerommet eller fra undersiden ved å fjerne innerskjermer og/eller bakfanger. Ps; til neste gang, nødåpner for tanklokk sitter ofte i bagasjerommet Endret November 4, 2019 av scoot Mojkri reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mojkri Skrevet November 4, 2019 Forfatter Share Skrevet November 4, 2019 Har en e90, 320, 2006 Diesel Brukte varmvann men den ville ikke åpne seg allikevel. Håper det er gjennom bagasje siden det blir enklest mulig. Har du noen forslag til hvor jeg kan få kjøpt en slik lås? Takk for tipse om nødåpning hadde ingen anelse at det var på bilen ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Koed, GS Bildeler eller din lokale BMW forhandler skaffer delen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå