Christer1781 Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Hei, Lurer på om jeg kan ta en informasjonsskjerm fra en e87 delebil og ta dashbordet og skjermen og sette det inn i en e87 med en luke på dashbordet og fjerne luka og sette inn skjermen istedenfor. Vil jeg trenge og kode om eller skal det bare være plug and play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Du trenger hele navigasjonssystemet for å gjøre dette (altså "CD-spilleren", iDrivehjul etc.), og for å montere dette igjen må du også bytte hele dashbordet (annen innfestning på navienhet enn CD-spiller du har fra før). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1781 Skrevet November 5, 2019 Forfatter Share Skrevet November 5, 2019 Okei, har fått en bra deal på dashbord, skjermen og idrivehjulet, hvis jeg får med cd spilleren vil jeg trenge og omprogrammere noe eller skal det være plug and play? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Må/bør kodes, litt avhengig av hva du skal sette inn. Må også ha senterkonsoll, litt ledninger, GPS-antenne og annet småknask. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1781 Skrevet November 5, 2019 Forfatter Share Skrevet November 5, 2019 Hva slags koding er det snakk om? Henter vel informasjon fra hjernen og det er vel allerede i "CD" spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Den må kodes i forhold til bilens utstyr slik at ting vil fungere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer1781 Skrevet November 5, 2019 Forfatter Share Skrevet November 5, 2019 Tror du dette vil være verdt det eller vil det være en veldig høy pris på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 5, 2019 Share Skrevet November 5, 2019 Tja, kommer jo an på pris, men det er litt arbeid med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå