eiriklygre Skrevet Desember 17, 2019 Share Skrevet Desember 17, 2019 Heisann, eg har en m30b35 motor stående, tenkte eg sku se om denne starta på en palle, siden eg ikkje orker å ta utav motorn som sitter i e34en min. Tenkte mulig å ha denne som reserve motor eventulet selge, ser og at sylinder veggene er nydelige med kamra å at vippetøyet/kam også er kjempe bra stand. Viser godt at motorn har rulla kun 177.000km. Denne kom da fra en e32 735i med automat gir. ka ledninger trengs for å kun få start på motorn? er null gnist nå som den er, MEN har funnet ut så langt at stateren har en ledning som er svart med gul stripe på seg. så motoren turner som bare det , ny olje på den samt bensin tilgjengelig til motor. Noken kloke folk her inne som kunne hjelpt meg her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Desember 18, 2019 Share Skrevet Desember 18, 2019 Du finner koblingskjema på denne siden, bare og laste ned riktig årsmodell. http://www.e38.org/e32/ På generell basis så trenger du strøm til coil og hjerne samt til bensinpumpen via et rele. Du bør kunne finne ut av det hvis du studerer skjemaene. Du trenger også jording av hjernen og litt annet småtteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå