Rasijack Skrevet Januar 3, 2020 Share Skrevet Januar 3, 2020 Hei. Har nylig gått til anskaffelse av en etterlengtet veteran. Har ikke hatt slik før, og lurte på om noen her har erfaring med slark i girstanga ? Er nesten like mye slark når den står i gir som i fri. Såpass mye at jeg må leite etter gira når jeg kjører, og det er litt tungvint. Går ut ifra at det er en del foringer på veien ned til kassa, har også sett på koed som har fin delekatalog. Men er det noen som vet hvilken del(er) som det i så fall er størst sannsynlighet for at det er ? 😊 takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 E24en er ikke rød vel? sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasijack Skrevet Januar 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2020 Den er ikke rød 👌🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Januar 4, 2020 Share Skrevet Januar 4, 2020 Ok, hadde en 1977 628CSi tidligere med slarkete girspak. Jeg kikka litt på det. Feilen hos meg lå under mansjetten. Må løsne overføringen fra kassa og ta den ut, skifte delene rundt kula og montere igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasijack Skrevet Januar 4, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2020 Åja, takk for svar 😄 det skal prøves ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå