Fredr1ksen Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Sentrallåsen fungerer ikke på min e91(07 model) Den fungerer innenfra med knapp i bilen og den fungerer manuelt når jeg låser opp med nøkkel. -Nøkkelen lades opp i bilen når man kjører og man kan ikke bytte batteri. -Har sjekket sikringene og de er i orden. Noen som har erfaringer med dette? må jeg bytte antennen i bagasje luka? 🤞🏻. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Min erfaring med dette kommer fra E61, der var det kommet vann inn i diversity antennen. Jeg var heldig og bare kunne tørke den og sette den inn igjen. Det kan også være brudd i kabler/ledninger som går gjennom luka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredr1ksen Skrevet Januar 8, 2020 Forfatter Share Skrevet Januar 8, 2020 Takk for svar. @kalinkamaen skal ta den ut å ta en titt. Den har ikke fungert på noen år så den er nok defekt. Er det sånn at man må ha en ny eller kan man reparere den?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eystein Ose Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 Hadde nøyaktig samme feil på min 06mod E91. Der va det brudd på to kabler i pølsa mellom bil og bakluke. kalinkamaen og Fredr1ksen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kalinkamaen Skrevet Januar 8, 2020 Share Skrevet Januar 8, 2020 (endret) 1 time siden, Fredr1ksen skrev: Takk for svar. @kalinkamaen skal ta den ut å ta en titt. Den har ikke fungert på noen år så den er nok defekt. Er det sånn at man må ha en ny eller kan man reparere den?! Hvis E91 er mest kjent for brudd i ledninger, hadde jeg heller begynt der. Det er jo enkelt å ta av pølsa å dra i en og en ledning for å sjekke. Endret Januar 8, 2020 av kalinkamaen Eystein Ose og Fredr1ksen reagerte på dette 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå