arnes Skrevet Januar 11, 2020 Share Skrevet Januar 11, 2020 (endret) Har følgende varsler i min 2014 435d Driving stabilisation. Drive moderately Flat Tyre Monitor (RPA) failure Front-end collision warning failure Pedestrian alert failure Pluss cruise-controll og bilen går ikke i sport eller sport+ modus. Har kjøpt icarsoft bluetooth OBD i620(Torque SW) og får der P0036 Powertrain . HO2S - Heater control circuit (Bank 1 sensor 2) og P0038 Powertrain . HO2S - Heater control circuit high(Bank 1 sensor 2). Skjønner ikke dette for har ikke varsel på motor (?). Søk på nett tilsier at det er ABS sensor som er problemet ved slike varsler, men får altså "kun" P0036/P0038. Andre som har vært bort i dette eller lignende problem? Endret Januar 11, 2020 av arnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwe84 Skrevet Januar 16, 2020 Share Skrevet Januar 16, 2020 Hadde det samme på min X3,byttet ABS krans og føler så var det borte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrebenHagen Skrevet Januar 30, 2020 Share Skrevet Januar 30, 2020 Hei. får opp noe tilsvarende i min e61 530xdat. Får opp PDC failure 4 x 4 failure Tyre monitor failure. noen tips? disse poppet opp noen uker etter bytte av bremseklosser og skiver foran. setter pris på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 30, 2020 Share Skrevet Januar 30, 2020 Du gir oss veldig lite å gå etter. Dette er ikke de faktisk feilkodene som du henter fra bilen, gi oss hele teksten inkludert koden. Når det er sagt, så er sannsynligvis 4x4 og ytre monitor relatert med hverandre. PDC er sannsynligvis noe helt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrebenHagen Skrevet Januar 30, 2020 Share Skrevet Januar 30, 2020 (endret) Hei Otis. takk for svar. Skal se om jeg kan få tak i feilkodene imorgen. Jeg er helt grønn, så trenger nok hjelp til å finne feilkodene også. Teach me… Endret Januar 31, 2020 av PrebenHagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 Så disse meldingene ser du i instrumentpanel? Du har ikke brukt noe verktøy for å se feilkodene? Men dette kan tyde på at du har vært borti ABS sensor en plass ved ditt arbeide. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrebenHagen Skrevet Januar 31, 2020 Share Skrevet Januar 31, 2020 (endret) 21 timer siden, Otis skrev: Du gir oss veldig lite å gå etter. Dette er ikke de faktisk feilkodene som du henter fra bilen, gi oss hele teksten inkludert koden. Når det er sagt, så er sannsynligvis 4x4 og ytre monitor relatert med hverandre. PDC er sannsynligvis noe helt annet. Endret Januar 31, 2020 av PrebenHagen Fersk på forumet. Trykket feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå